יום ראשון, 15 ביולי 2012

אדום, לבן, צהוב
מה קורה כשמשחקים עם סגסוגת זהב? הפתעה! זהב בגוונים מיוחדים: זהב לבן וזהב אדום.
איך זה קורה?
הזהב הטהור בצורתו הטבעית הוא כידוע צהוב, ומכאן גם שמו "זהב" הדומה למילה "צהוב". אבל כשמוסיפים לסגסוגת חומרים, כמו פלטינה ונחושת, הם משנים את צבעו. כדי לקבל זהב לבן מוסיפים סגסוגת לבנה ומצפים את התכשיט בפלטינה.
למי זה מתאים?
זהב לבן מתאים במיוחד עבור אלה שבקיץ הזה ילבשו לבן- הוא פופולארי מאוד ויפה על כל גווני העור. 
הזהב האדום אומנם פחות נפוץ כיום, אך זוכה לעדנה מחודשת, ומתאים לכל מי שמחפשת טבעת חתונה מיוחדת ויוצאת דופן.
אז איזה צבע תבחרו?
הוא: "יקירתי, אז מה החלטת?"
היא: "מה זה משנה, צהוב לבן או אדום? העיקר שיש לי אותך"
הוא: "את כל כך רומנטית. ובכל זאת?"
היא: "אני מתלבטת. הזהב הצהוב הוא קלאסי ותמיד ישאר באופנה. אני אוהבת את צבעו הטבעי, אי אפשר להתעלם מנוכחותו. הלבן הוא הכי אופנתי, אין ספק. והאדום? הוא פשוט מחזיר אותי אחורה, יש בו ניחוח נוסטלגי שמזכיר לי ימים יפים".
הוא: "אוקיי...ו...?"
היא: "ההחלטה קשה, הם שלושתם מדהימים". 
הוא: "ממי, את צריכה להחליט, אין לך ברירה".
היא: "אני רוצה לישון על זה בלילה, נחזור מחר".
הוא: "העיקר שיש לך אותי, אה?"
אפשר לראות?
בטח! הנה דוגמאות מהחנות שלנו, לטבעות נוספות פשוט לחצו כאן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה